دبستان آنلاین و هوشمند

دخترانه قرآنی هدی

ان هذا القران یهدی للتی هی اقوم
بدرستی که این قرآن مردم را به طریقی که راستترین و استوارترین طریقه است هدایت می کند

حال و هوای محرم در مدرسه

 

سلام بر محرم

 

امام رضا علیه السلام فرموده اند: هر گاه ماه محرم فرا می‌‏رسید، پدرم (موسی بن‏ جعفر علیه السلام) دیگر خندان دیده نمی‏‌شد و غم و افسردگی و اندوه بر او غلبه می‌‏یافت تا آن که ده روز از محرم می‏‌گذشت، روز دهم محرم که می‌‏شد، آن روز، روز مصیبت و اندوه و گریه پدرم بود.

 

 

آماده سازی فضای درسه در محرم

 

با نزدیک شدن به ایام محرم کادر پرورشی مشغول آماده سازی فضای مدرسه هستند. با توجه به عدم حضور دانش آموزان در مدرسه برای رعایت پروتکل بهداشتی و آموزشی در فضای مجازی برنامه های متنوعی در ایام عزاداری امام حسین (ع) ترتیب داده شده است.

عکس بین الحرمین

 

 

 

 

پرسیدم: از حلال ماه، چراقامتت خم است؟ آهی کشید و گفت:که ماه محرم است. گفتم: که چیست محرم؟ با ناله گفت:ماه عزای اشرف اولاد آدم است.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عنوان سایدبار

متن نمونه و نا مفهوم که به منظور جاگذاری در باکس های متنی ایجاد شده است . این متن هیچ معنا و مفهوم خاصی ندارد و فقط به این منظور تولید شده که در طرح گرافیکی جای گذاری شود . برای بیشتر شدن این متن عبارات و جملات بیشتری نیاز است که اکنون در حال تایپ است تا در جای مناسب خود قرار بگیرد لذا این متن برای خوانده شدن نوشته نشده ، به هر صورت هدف اصلی این است که در یک طرح که برای سایت زده می شود اندازه فونت ها و چگونگی قرار گیری و همچینین سایز کراکترها مشخص بشود.

 

تمامی حقوق این سایت محفوظ است | طراحی و پیاده سازی توسط شرکت ترز